-
Servis i reklamacija
Jamstvo i reklamacija
Ako imate reklamaciju, potrebno je prvo javiti se na naš email radi dogovora oko slanja paketa.
Nakon zaprimanja paketa, mi ćemo uređaj pregledati i testirati. Ako se pokaže neispravan proslijedit ćemo ga u ovlašteni servis na detaljnu dijagnostiku te popravak/zamjenu.
Ovlašteni smo servis za:
BIT FORCE – Računala, kućišta i ventilatore
BaB računalo – Office, gaming, workstation i ostala računala
Navedeno možete dostaviti kod nas na servis, neovisno u kojoj trgovini ste kupili. Uz uređaj je potrebno priložiti račun i ambalažu ako imate.
Upute za pravilno pakiranje paketa
Kako bi vaš paket stigao brzo i sigurno kod nas on mora biti adekvatno zapakiran. U Overseas kratkim uputama možete pročitati kako možete pripremiti svoj paket za brz i siguran prijevoz.
Ako paket nije adekvatno zapakiran te se ošteti prilikom transporta. Pošiljatelj snosi sve troškove oštećenja paketa i sadržaja u njemu.
Prije slanja prikupa je potrebno dostaviti slike uređaja i adekvatno zapakiranog paketa na naš email, facebook ili whatsapp.
Ako paket nije adekvatno zapakiran, nećemo slati prikup kako ne bi došlo do oštećenja paketa.
Prijava kvara:
Mi šaljemo dostavnu službu po Vaš paket!
Uz paket obavezno priložiti kopiju računa ili nam pošaljite na mail prilikom prijave kvara.