Jamstvo i reklamacija

Ako imate reklamaciju, potrebno je prvo javiti se na naš email radi dogovora oko slanja paketa.

Nakon zaprimanja paketa, mi ćemo uređaj pregledati i testirati. Ako se pokaže neispravan proslijedit ćemo ga u ovlašteni servis na detaljnu dijagnostiku te popravak/zamjenu.

Ovlašteni smo servis za:

BIT FORCE – Računala, kućišta i ventilatore
BaB računalo – Office, gaming, workstation i ostala računala

Navedeno možete dostaviti kod nas na servis, neovisno u kojoj trgovini ste kupili. Uz uređaj je potrebno priložiti račun i ambalažu ako imate.

Upute za pravilno pakiranje paketa

Kako bi vaš paket stigao brzo i sigurno kod nas on mora biti adekvatno zapakiran. U Overseas kratkim uputama možete pročitati kako možete pripremiti svoj paket za brz i siguran prijevoz.

Ovdje pročitajte više

Ako paket nije adekvatno zapakiran te se ošteti prilikom transporta. Pošiljatelj snosi sve troškove oštećenja paketa i sadržaja u njemu.

Prije slanja prikupa je potrebno dostaviti slike uređaja i adekvatno zapakiranog paketa na naš email, facebook ili whatsapp.

Ako paket nije adekvatno zapakiran, nećemo slati prikup kako ne bi došlo do oštećenja paketa.

Prijava kvara:

Mi šaljemo dostavnu službu po Vaš paket!

Uz paket obavezno priložiti kopiju računa ili nam pošaljite na mail prilikom prijave kvara.

Forma za prijavu reklamacije

Prijava reklamacije:

Obavezno prije slanja paketa pročitajte upute za adekvatno pakiranje paketa za slanje! Slanjem zahtjeva prihvaćate uvjete dostavne službe.
(Pročitao sam izjavu o privatnosti na sljedećem linku https://bit.ly/IzjavaPrivatnosti )