Jamstvo i reklamacija

Ako imate reklamaciju, potrebno je prvo javiti se na naš email radi dogovora oko slanja paketa.

Nakon zaprimanja paketa, mi ćemo uređaj pregledati i testirati. Ako se pokaže neispravan proslijedit ćemo ga u ovlašteni servis na detaljnu dijagnostiku te popravak/zamjenu.

Ovlašteni smo servis za:

BIT FORCE – Računala, kućišta i ventilatore
BaB računalo – Office, gaming, workstation i ostala računala

Navedeno možete dostaviti kod nas na servis, neovisno u kojoj trgovini ste kupili. Uz uređaj je potrebno priložiti račun i ambalažu ako imate.

Upute za pravilno pakiranje paketa

Kako bi vaš paket stigao brzo i sigurno kod nas on mora biti adekvatno zapakiran. U Overseas kratkim uputama možete pročitati kako možete pripremiti svoj paket za brz i siguran prijevoz.

Ovdje pročitajte više

Ako paket nije adekvatno zapakiran te se ošteti prilikom transporta. Pošiljatelj snosi sve troškove oštećenja paketa i sadržaja u njemu.

Prije slanja prikupa je potrebno dostaviti slike uređaja i adekvatno zapakiranog paketa na naš email, facebook ili whatsapp.

Ako paket nije adekvatno zapakiran, nećemo slati prikup kako ne bi došlo do oštećenja paketa.

Prijava kvara:

Mi šaljemo dostavnu službu po Vaš paket!

Uz paket obavezno priložiti kopiju računa ili nam pošaljite na mail prilikom prijave kvara.

Forma za prijavu reklamacije

Prijava reklamacije:

Za prikup na vašoj adresi, potrebno je posjedovati originalnu ambalažu, a paket treba biti adekvatno zapakiran. Prije slanja, molimo Vas da pročitate upute o ispravnom pakiranju za pošiljku! Slanjem zahtjeva pristajete na uvjete dostavne službe. Važno je napomenuti da štetu nastalu zbog neadekvatnog pakiranja snosi pošiljatelj, te tvrtka Bits And Bytes d.o.o. neće biti odgovorna za takve situacije.
(Pročitao sam izjavu o privatnosti na sljedećem linku https://bit.ly/IzjavaPrivatnosti )